niedziela, 22 maja 2016

Nowinki!

Raz na miesiąc planuję robić aktualizację, w których będziemy dodawać
zazwyczaj to co sami chcielibyście tutaj zobaczyć. Za dwa tygodnie (to będzie 3 czerwca)
zostaną wprowadzone następujące rzeczy:


Zadania dodatkowe, nieobowiązkowe, które każdy z was może zrobić. Na początek nie będzie ich jako wybitnie dużo, jednak postaramy się na sam start stworzyć takich minimum 10 (podzielę to między administratorów). Chyba tłumaczyć nie trzeba? Za to oczywiście będą pewnego rodzaju punkty, ale o tym za chwilę.

Postacie poboczne, które będą nam wzbogacały i nieco urozmaicały fabułę. To chyba lepsze niż tworzenia pierdyriald postaci (tak jak zrobiła to Tavv xD), które są jedynie wypełnieniem do fabuły. Każdy z was od nowej aktualizacji będzie mógł stworzyć postacie, dzięki którym ich historia stanie się bardziej kompletna.

--------------------------------------------------------
Z takich WIĘKSZYCH udogodnień to chyba wszystko, jednka
mam też kilka pytań do was. Nie będę tworzyła na ten temat ankiety, ponieważ
z tego co wiem, biorą w nich udział również ludzie, którzy do bloga nie należą. 
Naturalnie mogą się wypowiadać, jednak zazwyczaj dla nich nie ma to większego znaczenia :')
(TO powiedzcie mi po co biorą w niej udział?)

Pierwsze Pytanie
Czy chcielibyście, żeby zostało założone howrse bloga, lub tez osobny
adres e-mail? Uważam, że to może być bardziej przydatne skoro mam tylu administratorów. 
Wtedy wszystkie mogłybyśmy wchodzić i dodawać (na przykład) postacie z tego samego konta.

Drugie Pytanie
Jaką walutę byście chcieli? Myślałam nad czymś bardziej "wymyślonym"
taki wiecie.. całkowicie "Z dupy" (xD), ale może macie lepsze pomysył?
Mówię tutaj o tym, żeby wypowiedziały się osoby, które interesują się 
(i przede wszystkim znają się!) średniowieczem. 

PROSZĘ! ... odpowiadajcie na to w komentarzach xDD
~Tavv

5 komentarzy:

  1. Najlepsze byłyby monety dzielone na: Złoto, srebro i miedź - miedziaki XD W sensie że 1 złota moneta to x srebrników, 1 srebrnik to x miedziaków. Mało twórcze fakt... Ale proste.

    OdpowiedzUsuń
  2. A co do howrse. A jeszcze was na Multi złapią i tyle z tego będzie XD A osobny e-mail... Mnie samą by drażniło takie wspólne konto lel. Ale róbcie jak uważacie XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty złota myśl, a chciałoby ci się odpisywać samej na pierdyriald wiadomości? Bo nikt nie pisze do dziewczyn tylko wszyscy do mnie xDD znaczy nie przeszkadza mi to no nie, ale myślę, że laski tez by chciały wiedzieć co ja tam sobie piszę z innymi na temat ich królestw xD a a ta walutą to niezły pomysł. Prosty i przejrzysty.

      Usuń
    2. Czy ty nas obgadujesz?? xDDD

      Usuń
  3. Ja to z tą walutą proponowałabym coś takiego:

    1 Alveran = 10 Srebrnych Talarów
    1 Srebrny Talar = 10 Aves
    1 Alveran = 100 Avesów

    Jeśli chodzi o howrse, to ja bym wolała jednak osobno, bo jak napisała Olga wyżej - złapią cię za multikonto i to wcale nie jest brednia (tak, zostałam raz złapana, gdy chciałam mieć kilka kont z fajnymi konikami XD)

    OdpowiedzUsuń