niedziela, 12 czerwca 2016

No Heeej ^^

 No tak więc...stwierdziłam, ze chyba jednak przywrócę jakiegoś bloga mimo, ze jeszcze do formy w pisaniu nie wróciłam. No cóż od tego mam zgraną ekipę, która pomogła mi się pozbierać w zastraszającym tempie ^^. Do ekipy administracyjnej oprócz mnie, Dropsa i Kini, dojdzie jeszcze Vanish. Przejmie ona Revan, który na początku miał być dodatkowym królestwem z dzielnica handlową? (nie wiem jak mam to napisać?).....w każdym razie witamy w Administracji! Blog myślę nad dniach stanie znów na nogi, jeszcze tylko wprowadzimy parę poprawek. Ah no i jeszcze jedno! Questy i NPC zostaną wprowadzone w najbliższy weekend. Niestety troszkę się to przedłużyło przez moją przerwę. Mam nadzieje, że mi to wybaczycie :c

Proszę o potwierdzenie właścicieli postaci:
(czy chcecie dalej brać udział w blogu z tymi postaciami)

-Aurora-
-Lilian-
-Trevor-
-Ira-
-Amalthea-
-Renée-
-Demanii-
-Catherine-
-Tornado-
-Saer-
-Celica-
-Yoshito-
-Cirilla-
-Rhaegar-
-Ranmaru-
-Sasha-
-Rona-
-Mai-
-Keira-
-Fleur-

Postacie skreślone już potwierdziły swój udział. Proszę, aby wszyscy postarali się udzielić mi odpowiedzi do 15.06.2016. Postaram się tez każdego poinformować na poczcie prywatnej, żeby nie było wątpliwości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz